نظر امیر حاج قاسم درباره آخرین وضعیت جسمانی فرهاد مجیدی

مربی بدنساز تیم استقلال گفت: از نظر من فرهاد مجیدی فعلا شرایط بازی ندارد و حداقل 3 تا 4 هفته نیاز به زمان دارد.

امیر حاج قاسم مربی بدنساز تیم استقلال  در خصوص آخرین شرایط فرهاد مجیدی، اظهار داشت:‌ شرایط او خوب است و روز به روز بهتر می‌شود اما زمان می‌برد که او به شرایط کاملا ایده‌آل برسد.

وی افزود: مجیدی از لحاظ بدنی شرایط بازی ندارد ولی در حال حاضر در تمرینات هم کار با توپ انجام می‌دهد و هم کار بدنی را پشت سر می‌گذارد ولی امیدوار هستیم او را هرچه سریعتر به شرایط بازی برسانیم.

مربی بدنساز استقلال در خصوص اینکه آیا مجیدی می‌تواند در بازی فردا برابر استقلال بازی کند، گفت: این مسئله در حیطه وظایف من نیست چون بحث فنی است و قلعه‌نویی می‌داند که چه زمانی از او استفاده کند اما هنگامی که ورزشکار را بخواهید زود به میدان بفرستید، قطعا آسیب می‌بیند حتی ما جباری را هم پله پله آماده کرده‌ایم ولی از نظر من مجیدی فعلا شرایط بازی ندارد.

حاج قاسم در پاسخ به این سؤال که به نظر شما این بازیکن چه زمانی به شرایط مسابقه می‌رسد، گفت: نمی‌توانم زمان دقیق به شما بدهم اما او حداقل 3 تا 4 هفته زمان می‌خواهد. به این خاطر که از لحاظ روانی به بازیکن فشار نیاید، او هم کار توپی انجام می‌دهد و هم کار بدنسازی انجام می‌دهد ولی به اعتقاد من او فعلا شرایط بازی ندارد.



Instagram

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: قلعه نویی , فرهاد مجیدی , ذوب آهن , دوب , اهن , فرهاد , مجیدی , قلعه , نویی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.